2009年8月8日星期六

『囍』❤ 花球@【Trinice Flowers】

4月o既時候,我o係【Trinice Flowers】落o左訂做婚禮當日o既結婚花球,
於是早幾日就收到電話叫我上去confirm花球款喇~

之前自己都睇o岩o左一個心水款o架~
不過上到去都睇下佢有冇咩款更加靚~
最後見到有個都幾鍾意o既...
於是,二揀一...三心兩意o左好耐...
不過Trinice真係好nice,冇嫌我阻住佢囉...哈哈^^
仲俾o左好多意見我...
但最後我都係揀返自己心水o既款~(即係我自己俾款佢做~)

登登登登~~~就係哩個喇~~~
粉紅色風信子、粉紅色小牡丹花球、白色小蕙蘭、粉紅色美國玫瑰及白色桔梗花球

2 則留言: