2009年8月23日星期日

『囍』❤ 結婚花車@【力天】

其實一路都覺得結婚花車不是太重要...
可能係我冇咩要求啦...
我唔需要倫敦的士;亦唔需要特別o既車牌號碼...
所以佢對我o黎講只係一種代步o既工具...
亦因為係咁,我就遲遲都未book車囉...
同埋Kenneth二姐夫都話可以用佢架車做花車...
不過我地又唔想麻煩人地...
所以都係俾d錢租車囉~
租車都有個好處...就係包埋花車o既裝飾~
咁樣自己可以煩少樣~~^^ 

所以今日就去婚紗展睇睇~~
因為book咩買咩都好,都係o係婚紗展book/買係最抵o架~
而我就o係【力天花車服務有限公司】book o左車~
(佢係連續2年成為全港唯一生產力促進局及生活易認可之花車租賃優質婚禮商戶,我諗衰極有個泡卦...)
Combo A : Mercedes Benz S-class (W220) + 24-seater van
佢有即場抽獎,大獎係全單半價;二獎係全單八折;三獎係全單九折;四獎係全單減$100;五獎係百佳超級市場現金劵$50
總之一定有獎~~
而我就抽到四獎~~即係全單減$100~~^^v~

沒有留言:

發佈留言