2009年8月7日星期五

訂過大禮物品@【凱麗】

下個星期六(15/8)係我地過大禮o既日子~
不過我就真係咩都未準備,因為我都唔知點搞...
所以就問下朋友...
問o左3個朋友仔,3個都有唔同...
Kelly就全部都用利是代替;
Fion就買d基本o野,其他o野都係用利是代替;
Sally就酒店幫佢搞掂晒,所以佢都唔知有咩...

於是尋日就去《金都》睇睇...
原來間間o既o野都一樣,價錢都一樣...
不過其中有一間細細間o既舖頭【凱麗】,個阿姐好好人,講解得好詳細...
而我問o左佢好多o野,佢都好樂意為我解答~^^
(其他舖頭好似唔憂做咁,冇咩服務,又黑口黑面咁...好似唔志在做你幾百蚊生意咁...)

返去問過爸爸媽媽之後,就決定只係買男家過禮用品~
所以今日就去返《金都》二樓【凱麗】訂~
男家過禮用品:椰子兩對、檳榔兩對、青縷、扁柏、茶葉兩罐、龍鳳燭兩對、對聯兩對、禮金封套一對、禮金盒一個、四京果兩包(花生、紅豆、綠豆、合桃、紅棗、龍眼乾、芝麻、荔枝乾、百合蓮子)
另外,只係要四式海味,其他都係用利是代替...
而女家回俾男家o既用品都係會用利是代替...

另外,仲買埋男女家上頭用品,因為一次過買平d丫嘛~~^^

沒有留言:

發佈留言