2009年8月16日星期日

入伙禮物の四 ღ 洗衣機@【豐澤】by 火柴

唔識洗衫o既我,終於都要面對現實喇...
而家o既衫一部份媽媽洗,另一部份我就拎出街洗...
不過結婚之後,我就要自己搞掂喇...

煮飯、洗碗、拖地...哩d暫時都係由Kenneth做...
不過原來佢都唔識洗衫o架...冇得叫佢做埋...T^T"
所以...我諗我同佢都要一齊學喇...

唔識洗衫,當然連洗衣機都唔識買啦!!
只係聽大部份人講【金章】洗衣機最好~
不過價錢好貴呀!!
朋友送o既,當然唔想洗人咁多錢,所以都唔會買咁貴喇...
之前諗住買【白朗】o架...
不過最後都係買o左【西門子】...
sales話好...不過唔知真定假...
佢部大部份標準洗衣機已經係有AA級...(類似香港O既能源標籤咁啦~)
而【西門子】就有A+A喎~即係人地A,佢就係A+囉...
但對於兩個都唔識洗衫o既人o黎講...
所以買部平平地好喇...
因為我地都唔知會唔會玩爛佢丫嘛...^^"

多謝火柴~~^^

2 則留言:

  1. 我就死o架啦 ... 比咁多o野我做 ...

    回覆刪除
  2. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年8月21日 上午10:44

    唔係丫~我見你好鍾意做,又做得好開心喎~~

    回覆刪除