2009年8月1日星期六

友囍‧有喜

今日收到Kelly o既電話,佢話唔做得我姊妹呀~
聽到哩個消息,我真係好開心呀~~
佢唔做得我姊妹o既原因,當然係因為有喜事啦~~
而有咩喜事...你地自己估下~
(因為佢都係尋日先知,就即刻通知我...
通常d老人家話唔可以咁快同人講o架...所以我都唔講~~
不過真係好恭喜佢呀~~)
佢仲同我講o左好多次唔好意思o添...不過我真係唔介意喎~~

另外,佢知我搵到新屋,
於是就問我想要咩...
我話唔洗啦~~留返d "XX"錢啦~~
不過佢仍然係三番四次咁問我,真係問o左我好多次...
雖然最後我都堅持唔要,
不過真係好多謝佢~~

沒有留言:

發佈留言