2009年8月15日星期六

『囍』❤ 過大禮

今日終於順利完成o左過大禮喇~

之前擇日子o既時候,師傅已經幫我地定o左今日(11:00am-1:00pm)過大禮...
而o係8月頭o既時候,Kenneth亦都請o左佢兩個家姐代表男家去女家過大禮~
所以今日佢地差不多12點就到o左我屋企(即係女家)~
佢地除o左拎我地尋日俾佢o個兩籃過大禮物品之外...
原來Kenneth媽媽仲叫家姐佢地要買d唐餅同西餅上我屋企...
所以佢地都唔少o野拎呀...
真係辛苦佢地喇...
而二家姐二姐夫尋晚去完沙田拎我地d o野之後,仲同我地去食o野,
所以都好夜先返到屋企...
今朝又要咁早起身...
真係辛苦晒!!!

今日過大禮o既o野呀~好簡單o架咋~


今日我同Kenneth都要返工呀...
所以都唔知個過程係點...
不過過程係點都好啦...
我淨係知道...我同Kenneth將會變身做『炸彈人』呀~~哈哈^^

沒有留言:

發佈留言