2009年8月2日星期日

入伙大大大吉~~^0^v~~

今日正式入伙喇~~
雖然仲有d傢俬電器未買齊,不過我地唔想為o左趕住入伙而求求其其咁買,
我地會慢慢添置,睇o岩先買~

之前爸爸幫我地拜o左四角之後,就同我睇"通勝",見今日係好日,適宜搬遷~
咁o岩今日係星期日所以方便d,唔洗特登請假~
又方便其他親戚朋友上o黎~
所以就揀o左哩日~^^
其實我地都未正式搬入去o架,只係做o左個儀式先,咁之後幾時入去住都得啦~~
所以我同Kenneth都只係帶o左幾件衫象徵式入伙咋~~

爸爸媽媽上晝11點就同我一齊去新屋會合Kenneth~
Kenneth就一早去o左supermarket買米、油、鹽、醬、醋、茶for入伙用~
入屋後,爸爸就幫我開風扇同煲水,象徵『風山水起』~
做完哩個簡單而隆重o既儀式之後,我地就一齊食飯~~
不過,我地都冇煮飯呀...
只係落樓下【百佳】買d即食餸上o黎食咋~~~
(哩個意見當然係由我o個個"無飯"媽媽提議o架啦...囧")
哈哈^^真係夠晒求其呀~~
不過而家好多o野都簡化晒lu,唔洗咁執著,最緊要心安理得o既o者~~
食完飯之後,爸爸媽媽就返屋企喇...
走之前,媽媽俾o左兩封利是我地(一人一封)呀~祝我地入伙大吉、身體健康、平平安安~
仲送o左兩盒【樂家杏仁糖】o添~佢話祝我地有個"快【樂家】庭"喎~~
多謝爸爸媽媽^^

而Kenneth o既大家姐&二家姐兩家人1點半左右就上o黎喇~~
大家姐個仔仔差不多兩歲喇~~
佢唔怕生保人o架,一入到屋就自己一個o係間屋四圍走,自得其樂,玩得好開心~~
好活潑呀~~
佢好似唔識攰咁o架~~
佢仲好鍾意同人玩,周不時會走o黎對住你笑o架~~好得意呀~~^^
二家姐都封o左一封利是俾我地~
真係好"大"封呀...成$3,000 o架...
我地都唔係幾好意思收咁多...想俾返佢地呀...
多謝大家姐大姐夫、二家姐二姐夫^^

今日真係好開心~~
因為我同Kenneth o既屋企人都好關心我地~~
一入伙就o黎探我地~~

沒有留言:

發佈留言