2009年8月12日星期三

『囍』❤ 利是封@【JNC Wedding 緣‧坊】



我o既利是封呀~~
係咪好靚呢~~(前後都咁靚o架~)
同出面o個d款好唔同o架~~
但竟然係免費o架~~
冇錯!!你冇睇錯!!
的確係免費,即係唔洗錢o架~~
但點解會有d咁著數o既o野呢???

其實係因為...
早排o係網上見到哩間舖頭,見到佢d利是封好靚~
於是我都訂返d玩下~~
我訂o左上圖款o既短利是封200個&長利是封(即上圖o既size)80個...
而個"囍"字係我要求印桃紅色o既...
(佢本身個sample係有紅色同銀色兩款)
落o左order等到8月頭終於都送貨喇~~
不過當我收到貨之後,就呆o左,
因為我只係收到200個長利是封...
短利是封一個都冇...
於是我打俾負責人,佢都唔知哩件事...
乜交貨前唔係都應該睇下d貨o岩唔o岩o既咩??
咁都可以俾人??
佢打去廠問o既時候先知係間廠做錯o左...
於是佢就要再做過...
不過要17/8先有得攞...
我當然唔接受啦...
最後,佢退返之前所有o既貨款俾我...
同時,哩200個長利是封佢俾埋我,唔會收返走...

就係咁樣,我就有200個免費利是封用喇~~
雖然個帖封唔夠入個咁長o既利是封,
不過為o左唔好浪費...
所以我都諗o左個小辦法~~
就係將個利是去對摺,然後用個封口位遮住個利是封尾...
再用我d靚靚婚禮貼紙貼住佢~~
咁樣都幾好丫~~
慳返d買利是封錢丫嘛~~^^

摺好o左就係咁o既樣囉↓

沒有留言:

發佈留言