2009年8月7日星期五

訂花女花球

今次真係無心插柳柳成蔭~
其實一路都冇諗住搵花仔花女o架...
因為我地都唔係o係教堂行禮,所以都覺得冇哩個需要...

咁o岩今日Sally帶埋昕昕陪我去《金都》訂過大禮o既o野...
訂完o野之後,我地就o係《金都》行下...
行過一間賣花球o既舖頭,我就想入去睇下d襟花同手花...
o個度仲有d細細個o既花球,我就攞o左個俾昕昕拎住...
昕昕似乎都好鍾意咁,我地就拎多幾個俾佢揀~
最後我就同昕昕講:你錫我一啖,我就買個俾你啦~
點知昕昕二話不說就錫o左我面珠一啖喇~~哈哈^^
咁我唔買都唔得啦~~

不過真係好多謝Sally借出佢個寶貝女俾我~
佢可能覺得我唔好意思開口,所以就主動話可以叫佢個女做花女...
但夜晚進場時,真係太黑,我怕會跌親佢囉...

而Kenneth o既大家姐上次o黎我地新屋時,都主動話可以叫佢個仔做花仔呀~~
多謝大家都咁盛意拳拳呀~~

沒有留言:

發佈留言