2009年8月22日星期六

5th Anniversary Dinner@【Marco Polo HongKong Hotel】-【Lobby Lounge】

今年6月行婚紗展o既時候,抽中o左大獎~
其中一份獎品係:
香港馬可勃羅酒店送出酒店大堂餐飲禮劵價值$800
由於張餐飲禮劵只可以用到今年9月30日...
o係哩段時間入面又冇咩特別o既日子需要慶祝...
於是,我地就決定o係今日(拍拖5週年)去食o左佢~~

咁大個女除o左o係酒店食過buffet之外...
都冇去過酒店入面o既其他餐廳食o野呀!!
今次係第一次咋...(好似鄉下妹咁...=.=")
去到之後,打開本meun睇睇...
嘩...全部都係英文o黎o架...
d字仲好深o添...有d真係唔知係咩o黎...
於是,我地就叫d我地識睇o既o野食囉...哈哈^^
我地點o左兩個主菜:一份羊架;一份銀雪魚
兩個甜品:一份梨批;一份黑森林
仲有兩杯有酒o既咖啡
加埋一之後,總數$870.1
扣o左張餐飲禮劵之後,我地只係俾$70.1~
哈哈^^好開心呀~
真係一次好難忘o既經歷呀~

沒有留言:

發佈留言