2009年8月26日星期三

『囍』❤ 第一次姊妹聚會

今日終於舉行o左第一次姊妹聚會喇~
好多謝咁多位姊妹都能夠出席~真係非常感謝呀~
因為要咁多人同一日出席,其實都幾難o架...
始終大家都有各自o既生活丫嘛...
所以今日真係好開心~~^^

今次出o黎o既目的,
第一,就梗係要派帖啦~
第二,傾下當日個rundown~
其實我真係唔識點樣預d時間呀...
同埋中段佢地又有咩做呢??
俾佢地休息,佢地又覺得好悶喎...
但辛苦o左成個上晝,點都要抖抖卦...
唉...有冇人可以教下我點呢??
第三,傾下玩咩接新娘遊戲~
平時做伴娘同姊妹時,由於o個個係人地老公,所以唔敢玩得太盡~
不過今次就唔同喇~~
自己老公就梗係叫d姊妹玩盡d啦~~
Yeah~~諗起都好開心呀~~哈哈^^~
第四,姊妹們都要傾下佢地自己當日o既裝扮~
最後佢地決定o左上午就著便服,夜晚o係酒樓先換返姊妹裙~
我對哩樣o野就真係冇咩所謂,只係要求佢地一致囉...
一係就全部便服,一係就全部姊妹裙...唔好一樣一d就得喇...

最後最後,我真係要非常多謝一位由細玩到大o既朋友呀~
因為有位姊妹臨時話做唔到姊妹...
於是我就好遲先搵佢幫手...
佢冇介意過我咁遲先搵佢,
再加上佢當日都有親戚結婚,
但佢都選擇o黎幫我手...
真係唔知點多謝佢好呀!!
總之,我真係覺得自己好幸福呀~
有咁多位好姊妹~~^3^~~

2 則留言:

  1. 咁我咪好大鑊 ...

    回覆刪除
  2. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年8月27日 下午5:19

    冇錯~~受死啦~~哈哈哈哈^^~~

    回覆刪除