2009年8月30日星期日

第一次煮飯仔 by Kenneth~^^

入伙之後,我地終於正正式式第一次煮飯仔呀~~^^
哩餐o係由我屋企o既大廚Kenneth主理o架~~
唔係因為佢煮得好~而係因為...
我唔識煮,佢叫做識囉...哈哈^^

我地下晝出去街市買餸~~(其實都係超級市場囉...)
不過行o左好耐,又諗o左好耐都唔知食咩好...
最後就買o左兩塊醃好o左o既蒜味豬扒、一隻雪藏蟹(唔係雪場蟹喎~)、一份有晒調味o既青口~~
之後Kenneth就返屋企煮飯喇~~
我就去o左超級市場買Dreyer's Cookie n' Cream家庭裝雪糕俾Kenneth做飯後甜品~~



1) 俾Kenneth煮燶o左o既豬扒呀!!!


2) 清蒸o既雪藏皇帝蟹~~
    好多蟹膏~~由於係雪藏o野,所以d蟹肉係唔好食o既...所以主要係食蟹膏~~^^


3) 豉汁蒜茸蒸青口~
    哩個係調好晒味,成份買返o黎o架~~所以好好味~~但我覺得鹹o左少少囉...

沒有留言:

發佈留言