2009年7月4日星期六

ღ 安樂窩 ღ

由1/7開始,一連睇o左兩日屋喇...
估唔到係咁攰o架...
我地縮窄範圍,只係睇o左金禧花園、金獅花園同沙田中心...
金禧花園好近我屋企,不過真係勁貴...
金獅花園雖然都係大圍,不過就冇咁近我屋企,又冇咁方便...但租金平...
沙田中心離我屋企最遠,仲要搭車先到,不過以哩個地段o黎講,佢o既租金算平(咁o岩我地租o個間係咋..),反而幾抵住...而且四周圍咩都有,勁方便...

其實原意一路都只係睇大圍o既o者...
同埋個心都諗定係租金獅花園o架喇...
因為哩區o黎講佢係最平o既...
不過咁o岩個agent話沙田中心有個租盤,租金都平,所以先去睇下之嘛...
最後我地當日都冇即時confirm...
第二日再去其他地產睇下其他金獅花園o既租盤...
睇完都係再考慮下...
到o左尋日先決定租沙田中心...
不過業主咁o岩唔得閒,所以今日先去地產度簽租約囉~
※Frankie足足陪o左我地三日呀...我諗佢都好攰...真係好多謝佢呀!!!

我地終於有個"安樂窩"喇~~
而家開始四圍物色傢俬同電器呀~~
(我唔介意各位朋友仔贊助o架~~細佬已經話o左送梳化俾我喇~~)
期待我地o既二人世界呀!!!^^
※你地得閒入開沙田行街,就o黎探下我啦~~我鍾意熱鬧同多d人陪我o架~~

沒有留言:

發佈留言