2009年6月27日星期六

定婚宴菜譜@尖東【御苑皇宴】

今日我地仲去埋【御苑皇宴】定婚宴菜譜呀!!
其實都係暫定先o者~之後仲可以再改o既~

同埋傾o左好多細節o既o野...
例如:要幾多個油畫架、相簿枱要大定細、要幾多個抽獎箱、幾時攞回門乳豬、要紅酒定V.S.O.P.、要唔要佢地送俾客人o既紅酒coupon等等...
另外,佢仲俾o左隻宴會音樂o既CD我地返去參考...
分別係o係7個環節時播o既...
1) 壓場
2) 司儀進場
3) 新人進場
4) 証婚
5) 上頭盆(即係乳豬)
6) 敬酒
7) 送客
但我地都可以自己提供音樂,唔想煩的話就可以用返佢地o個d...

仲有,最重要梗係攞"喜宴請帖換領書"啦~~
因為我地都要開始準備印帖喇...
我地可以用返酒樓款o既帖,亦都可以轉同價或補差額o既帖...
咁都幾好~~^^

沒有留言:

發佈留言