2009年7月25日星期六

交吉囍帖@【Joy’s Card】

今日一放工就即刻仆去尖東【御苑皇宴】攞吉帖喇...
我都要好多謝勞小姐~~
因為佢知我趕住要,所以佢上晝去o左3間分店同我湊夠130張吉帖...
仲有,本來酒樓只係俾120張帖我,
但我同勞小姐講想要多10張做士啤,
佢都好好俾埋我...
雖然對佢地o黎講10張唔算係咩數目,
但係有d話o左咁多就咁多,唔俾就真係1張都唔會俾多你o架嘛...
正所謂"俾係人情,唔俾係道理"~

攞o左吉帖之後,我就即刻趕去《金都》【Joy's Card】...
搞到身水身汗...好慘呀...T^T"
唉...算啦...
鬼叫自己衰o左咩...
唯有o係哩d時間追返啦!!!

由於帖封唔洗俾【Joy's Card】,
所以我可以拎返屋企,
印定d人名呀~~

沒有留言:

發佈留言