2009年7月26日星期日

入伙禮物の一 ღ 餐枱@【IKEA】by Sally

當我地7月頭一搵到屋o既時候,好多朋友知道之後都話送入伙禮物or幫手搬屋~~
真係好感動~~
有咁多人關心我地~~

Sally睇到我o既spaces,就留言俾我...
佢話睇到張餐枱好o岩我地二人世界撐枱腳,打算送俾我做入伙禮物~~
等我地撐枱腳時會諗起佢哩個第三者~~
(放心~我會諗起你一家三口o添~~)
不過我睇過出面d餐枱其實都幾貴...
(都唔明點解一塊板加四隻腳要咁貴囉...@_@??)
加上佢自己都買o左屋,又要裝修又要買傢俬電器...
所以我唔想佢破費喇...
於是叫o左佢唔洗買喇~~得閒出開o黎探我就夠~~
佢同我講:「我同你冇計啦~」
聽到哩句說話真係好窩心呀!!!
仲有...佢話我唔要張餐枱o既話...
就會買d唔等洗o既o野俾我...=.="
於是,我就同佢講唔好買咁貴喇...
我之前o係【IKEA】睇到一張四人強化玻璃餐枱連埋四張櫈,都係六百蚊~
我地見平平地,都諗住自己買o黎用~~
Sally話就送哩張啦~~

前日Sally就打o黎約o左我今日一齊去沙田【IKEA】買喇~~
佢係第一個送入伙禮物俾我地o架~~
真係好多謝佢地一家三口呀~~^3^

沒有留言:

發佈留言