2009年7月11日星期六

拜四角

今日放o左工就同爸爸媽媽去o左新屋,
因為爸爸幫我地o係新屋拜四角,
等我地住得安心d~

聽日我地就可以開始清潔同執一執間屋...
之後就會去買傢俬同電器喇~~^^

※話說我地有四張大廈大堂入閘咭...
咁我打算俾一張爸爸,等佢得閒可以上o黎,
另一張就俾細佬,佢得閒都會上o黎hea/游水/過夜...
點知爸爸知我"論盡",所以就叫我除o左張咭,另外配多套鎖匙擺o係佢度...
咁樣如果我唔記得帶鎖匙出街,都可以返爸爸度攞丫嘛~~
咁大個都仲要佢擔心o添...=_="
哈哈^^

2 則留言:

  1. 世伯真係廿四考爸爸, 寵到您燶

    回覆刪除
  2. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年7月13日 上午12:36

    點樣廿四考呀???考我廿四樣o野呀???哈哈^^係"孝"呀~~罰抄一百次~~

    回覆刪除