2009年7月24日星期五

印婚宴場地地圖咭@【咭片皇】

由於我地驚d賓客唔識去尖東【御苑皇宴】,
(其實真係好多人唔知o係邊o架,佢地連【帝苑酒店】o係邊都唔知...)
所以我地決定印地圖咭,
希望咁樣會好d啦...
但係我問過【御苑皇宴】有冇個地圖o既AI file,佢地話冇...
只有幾張之前派剩o既地圖咭...
於是我就攞張返去,睇下可以點搞...

平時公司印咭片or摺咭,都會搵【咭片皇】...
佢地都印得好快,3日就有貨交,就算印幾千張都好快~~
加上平時都係我負責訂哩d咭片o既,所以同佢地都幾熟~~
於是我幾個星期前已經scan o左張地圖咭俾佢地,
等佢地幫我做稿...
之後我都改o左幾十次,又咁又咁~~
(哈哈^^好麻煩o架我!!)
足足搞o左幾個星期~~
最後,我尋日終於confirm o左個稿喇~~
點知...佢今日就打o黎話做起o左...
可以去攞喇...
我聽到都呆o左...
真係快得好交關...@_@"

※我唔用普通o既230gsm啞膠咭,轉o左隻250gsm幻彩咭呀~
  唔知出o黎個效果點呢??靚唔靚呢??

沒有留言:

發佈留言