2009年7月24日星期五

囍帖對稿@【Joy's Card】

由於加錢做急件印帖o既原故,
所以今日就有得對稿喇...(正常要一個星期o架~)
本來佢叫我帶埋d吉帖俾佢o架...
因為佢地要將d帖上返廠做綁金色橡筋哩個程序,如果太遲就驚做唔切...

但係尋日...
我打去灣仔【新婚印像】問佢地攞吉帖,佢地話冇,酒樓先有現貨o既吉帖...
我打去【御苑皇宴】同勞小姐講我去攞吉帖,佢又話冇,叫我去返【新婚印像】攞就得...
於是今日...
我打去金都【新婚印像】問佢地攞吉帖,佢都係話冇,都係話去返酒樓攞...
我再打去【御苑皇宴】同勞小姐講我o既情況,叫佢幫我跟跟,究竟點樣...
(唉...真係俾佢地玩死呀!!!)
最後,勞小姐覆返我【新婚印像】要3個星期先起到貨...
我話我等唔到咁耐,因為我好趕...
於是佢話睇下其他分店有冇,夾埋湊夠咁多俾我...
(帖都要籌旗...真係慘...)
所以今日就冇帖攞去【Joy's Card】呀...
最快都要聽日下晝...

另外,對於家中排行方面有d疑惑,所以上網搵o左d資料睇下...
我一路都以為自己係"長女"o架,因為我最大丫嘛,對落有個細佬囉...
但原來係咁──

在喜帖內容、喜帖內文裡,新人名字之上一般都會加上他們在家中的排行,其實要留意的是,家中的兒子和女兒是分開計算的。以下是在一般情況下,在喜帖/結婚請帖上排行的寫法:

長男:家裡兒子排行最大
次男:家裡兒子排行第二
三男:家裡兒子排行第三
四男:家裡兒子排行第四
幼男:家裡兒子排行最小
小兒:家裡只有一位兒子
(家姐及細妹不計在內) 


長女:家裡女兒排行最大
次女:家裡女兒排行第二
三女:家裡女兒排行第三
四女:家裡女兒排行第四
幼女:家裡女兒排行最小
小女:家裡只有一位女兒
(哥哥及細佬不計在內)

沒有留言:

發佈留言