2009年7月11日星期六

『囍』❤ 伴娘裙@【Red Wedding】

去新屋拜完四角之後,
我同Kenneth就馬不停蹄咁出去尖沙咀喇...
(午餐都冇食...)
因為約o左6點同Sammi去揀伴娘裙呀~
好彩佢同伴郎拍住拖咁等o者...唔係就悶死佢喇...
真係唔好意思...
因為約佢o既時候都唔知今日爸爸話係好日,會幫我地拜四角...
所以唯有推遲o左試衫o既時間囉...

YEAH~~
又K.O.多一樣o野喇~~
哈哈^^

2 則留言:

  1. hello~睇左你D相嘞~好令呀~ ^^我有個提議....不如你係yahoo個到都更新埋個Blog啦...因為我覺得會方便DD....你照係呢到打,之後就Copy去yahoo個到...因為成日都唔記得黎你呢到參觀呀....>.<

    回覆刪除
  2. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年7月17日 上午9:56

    好好好~~我會考慮下你o既提議~~^^

    回覆刪除