2009年7月20日星期一

揀囍帖‧一肚火

話說酒樓送o既囍帖係要去【新婚印像】換領o既...
我地可以用返酒樓o既款,亦都可以自己揀同價或補差額o既款~

最後我地決定用返酒樓o既款,(因為佢本身個款都幾靚,唔老土~)
於是今日就打算去返【新婚印像】印帖...
但原來只係印內文o既價錢同自己揀款(包埋印內文)補差額o既價錢係差唔多...
咁不如揀一個自己鍾意o既款啦...
於是我就反轉人地間舖頭咁揀呀揀~~

終於俾我揀o左一款,同佢原本o既帖辦係有少少唔同...
原本佢地張帖前後o既圖案係唔同o既,但我見佢有客做過前後圖案一樣...
於是我就話要前後圖案一樣o個款...
點知佢話個款係個客加錢做過張菲林印o既...
如果我要改哩個款就要加$350菲林錢...
我覺得哩個收費好唔合理囉...
佢本身都有客做o左張菲林啦...點解仲要我加錢呀???
之後我叫個staff幫我問下佢公司,本身已經有菲林,可唔可以free俾我...
個staff都好好,真係有打電話幫我問...
不過答案都係唔得!!
由於收費好唔合理,所以條氣好唔順!!
火都o黎埋,頭頂出晒煙!!
最後冇幫襯就走人!!

唔通賺o左我哩$350,佢會發達?!
我一定唔會俾佢賺我哩$350~~
哼~睇佢點發達~~哈哈^^

※另外,原來印帖係要o係派帖前個幾月印o架...
   俾晒資料之後一個星期先有得對稿,
   確認o左個稿冇問題之後就開始印,
   印刷時間最少都要三個星期,甚至一個月...
   我地都係今日先知,但係已經太遲喇...
   問o左好多間,間間o既答案都係一樣...
   一定趕唔切過大禮前攞帖啦...仲要入帖喎...
   真係大鑊...@_@"

沒有留言:

發佈留言