2009年7月23日星期四

『囍』❤ 囍帖@【新婚印像】X【Joy's Card】

囍帖都玩crossover??
經過星期一揀帖揀到發火事件之後...
我地決定o係【新婚印像】攞返酒樓d帖,(哼~佢咁衰,我唔會蝕俾佢o既~)
自己再攞出去印~

星期二同三我都問過其他舖頭...
出面o既印刷公司就快好多...
不過又唔知佢地印帖專唔專業,始終都好少印丫嘛...
有少少驚佢地個格式唔同/唔o岩...
而其他專門印帖o既公司就間間都係要咁耐...
起碼一個月先交貨...

最後我只係諗到加錢俾人當急件去印...
哩d錢係要俾人賺o既...
鬼叫自己"懞盛盛"咩...

於是今日再去《金都》搵其他公司印帖,費事再拖喇...
唔係有錢都做唔切呀...
最後我搵o左【Joy's Card】幫我印牛油紙o既內頁,
佢會將牛油紙連帖用金色橡筋箍好成份俾返我~
咁我就唔洗自己搞喇...
今日俾晒印內文o既資料佢,聽日要落去對稿&俾d吉帖佢;
確認冇問題之後就開始印...
由於我加o左急件費用...
所以8/8可以攞貨喇~~
※不過唔知【新婚印像】有冇現貨帖呢?!
  死嘞...有d擔心o添...

沒有留言:

發佈留言