2009年6月7日星期日

『第55屆夏日婚紗、婚宴及結婚服務博覽』



今日好lucky呀~~
因為大會舉辦o既抽獎,(即係有入場劵就有機會抽o個個)
獎品只有三份...
我地不單抽中o左,而且仲係大獎o添呀~~^O^v~~
我地去過咁多次都未試過抽中獎o架~~
今次一抽就抽中大獎喇~~
超開心呀!!!
(如果係上次抽中大獎就好喇~因為獎品係鑽石戒指一隻呀!!!)
本來份獎品唔係我地o架,不過佢地抽o左三四次都冇人出o黎領獎...
之後就抽到我地喇...真係唔係好相信自己會咁好彩呀~
哩張就係我張lucky入場劵呀~


獎品係——
香港馬可勃羅酒店送出o既~
雙人豪華套房連房內早餐及酒店專車來回屋企接送服務(唔知值幾錢呢?)
酒店大堂餐飲禮劵價值$800
另外好似仲有商店購物禮券o架...(不過唔見有囉...)
總值︰唔係幾記得...好似一萬三千幾...
最衰有d日子唔用得啦...
我地結婚o個日就係唔得喇...仲諗住可以用o黎出門用o添...


另外,o係場內購物滿$2,000又有得抽獎~
今次抽到奇華席上禮餅一個~心型o架~

2 則留言: