2009年6月26日星期五

My New Mobile ❤ Samsung Omnia i908 (Purple)

今日終於都"的起心肝"去買新電話喇~
舊o個部終於都要退役lu...
其實一路都想買新o既,不過用慣o左又唔捨得換...
但自從上次攞張SD card出o黎再放返入去,佢就感應唔到張card喇...
點整都搞唔到...
加上佢舊電開始老化,日日都要叉電...
講講下又會突然cut線喎...
所以快快趣趣換o左佢,費時佢突然間壞o左,我就"乸"手唔成世喇...

今年見到好多手機都出o左粉紅色...成行成市...
但係我兩年前已經開始用喇...
o個時比較少手機有粉紅色,所以都幾特別...
但而家好似咩牌子咩型號都會有粉紅色咁...
所以都唔想再用粉紅色,想轉下其他顏色...
(um...如果真係要我揀返粉紅色,我諗最靚都係我最多fd用o既Samsung F488 o個部喇...^^)
咁o岩俾我見到哩部手機個紫色好靚呀~~
就係因為咁...所以買o左佢囉...
我都係第一次買Samsung o架咋~
同埋第一次用而家好興o既touch screen手機囉~哈哈^^

而家o係【Boardway】買o野除o左可以用【Citibank】信用咭做18個月免息分期之外,
原來仲可以用23,000分當$100用~
一路以來我都從未試過用信用咭o既積分換o野o架...
點知今次咁有用呀~~哈哈^^
同埋佢係可以一次用晒d積分o架...
初時我以為只可以扣一次23,000,點知佢同我講可以用晒...
咁我當然唔執輸用晒d分啦~~
我總共用o左138,000分當$600用呀~~勁開心~~

沒有留言:

發佈留言