2009年6月17日星期三

痛痛痛 >.<"

今日一日之內睇o左兩個醫生呀!!!
點解要睇兩個醫生??
因為又頭痛又牙痛囉...
所以就睇o左自己o既家庭醫生同牙醫...

本來今日只係諗住睇牙醫之嘛...
點知今日個太陽超曬,曬o左一陣就...頭痛喇...病厭厭
(因為我不嬲都有偏頭痛,所以好容易就會引發出o黎...)
醫生見我成日都頭痛,於是就叫我去照下個腦喎...
起碼知道係真係偏頭痛定係個腦有問題...
嗯...哩個等我考慮下先啦...
食藥時仲發現醫生唔單只開o左止偏頭痛藥俾我,仲有隻係有鎮靜作用o既藥o添!!@_@??

之後我就去睇牙醫...
因為早幾個星期有一邊牙肉(智慧齒上面o個舊)好痛...
之後牙肉上就生o左一粒好似瘡仔咁o既o野...
於是,我就揸下d藥膏,不過都係冇用...
跟住佢仲變成一粒肉粒咁樣...
仲有成日都隱隱作痛...
於是今日就的起心肝去睇下咩事...
好彩...牙醫話係由於智慧齒仲出緊,但o係隻牙同牙肉之間有d縫隙...
所以就會走d污穢入去,引致牙肉發炎同含膿...
而o個粒就係膿頭喎...
佢話幫我打支麻醉針,之後就刮走佢...
我聽到之後就好驚...好似好恐怖咁o既...
佢就安慰我,叫我冷靜d,冇事o既,打o左針就唔痛o架喇...
唉...點都要整走佢o架啦...死就死啦...
果然打o左針,就真係一d感覺都冇...
(佢幫我打針o既時候好似當o左我係小朋友咁,用氹小朋友o既語氣不停咁話"好叻喎"=.=")
不過而家就開始有d痛喇...仲有個傷口仔o添...
好彩佢都開o左d消炎藥同止痛藥俾我...
希望快d好返啦~~

爸爸知我牙痛,今日睇過我舊牙肉之後,都叫我去睇睇佢,
我就同佢講我約o左喇...
當我睇完之後,佢返o左工都打返o黎問我:點呀??冇事呀嘛??
咁細心o既男人去邊度搵??定係我真係咁小朋友??
由細到大爸爸都係咁...最關心我o既都係佢...
遲d搬出去,最唔捨得o既都係爸爸!!

o係張牙醫開o既病假紙上見到個病名:Pericoronitis
於是就上網搵下資料,原來哩種叫:

疾病名稱 (中):智慧齒齒冠炎 / 智慧齒冠周炎
疾病名稱 (英):Pericoronitis


簡介
智慧齒是恆齒的第三大臼齒,共有四隻,分別生長在口腔上下頜的末端,一般在 17至25歲長出。有些人的智慧齒不能順利長出,而是出現阻生的情況,這便會形成智慧齒冠周炎等的後遺症。


病徵
通常發生在下頜的智慧齒,會出現面部及頜下淋巴腺腫脹、張口困難、吞嚥疼痛、口臭和發燒等症狀。


成因
由於智慧齒的牙冠與覆蓋它的牙齦之間容易積藏食物渣滓和細菌,導致牙冠或牙周組織容易發炎。


預防方法
每天用漱口水、含氟牙膏及牙線清潔牙齒及牙肉周圍,防止牙菌膜積聚;定期檢查牙齒及洗牙。


治療方法
將造成發炎的阻生智慧齒拔除。

沒有留言:

發佈留言