2009年6月6日星期六

試妝@【純美新娘】

其實上年第一次試妝失敗之後,好快就已經去o左【純美新娘】@百利俾o左試妝費hold o左個期 & MUA-Kaki...
由於我一路都仲想搵其他更好o既MUA,所以一路都未試...
但當我想去約時間試妝o既時候先發現...
原來o個日Kaki幫我hold期o既時候,竟然冇同我hold返佢做我MUA囉...(我o個日真係有request o架!!!T^T)
點知佢之後又俾人book o左...
於是就搵o左另一個叫阿Kat o既MUA俾我...

今日約o左5點鐘試妝,我地都好準時咁去到...
之後慣性地攞我d『功課』出o黎俾佢參考...
亦都同佢講明最緊要"YOUNG"~
唔要高貴成熟型!!

褂妝 (妝照我要求,髮型由MUA自由發揮):
我俾張相佢睇個妝,我想試o既眼影顏色係粉紅色&青草綠色,
(同之前2次一樣o架!!我真係好鍾意o個個model個妝~)
但佢用o左淺桃紅色&淺粉綠色囉...
個髮型set得都OK~


晚妝 (佢參考o左我o既『功課』之後,妝同髮型都由MUA自由發揮):
用o左紫色o既眼影,我都幾鍾意~~
髮型set得一般...冇咩驚喜囉...


大家覺得點呀??
整體o黎講好似都係【Triangel】-CiCi好d喎~
因為CiCi化得好似...Young d 喎...
哩個都幾重要o架!!

沒有留言:

發佈留言