2009年6月21日星期日

1st Fitting@【Mee Wedding】

今日終於都去【Mee Wedding】1st Fitting喇~~
好開心呀!!
雖然我造租o個件粉紫色晚裝未返o黎~
不過佢地都返o左好多好靚o既新晚裝呀!!
我都試到夠晒皮喇~~哈哈^^
(由5:30pm試到7:30pm呀!!!阻住大家收工o添~~嘻嘻~~)

唔講唔知,原來我揀o既款都比較另類(我諗即係冇咁"大路"卦)~~
因為Kennis話我揀o既婚紗、晚裝,甚至係裙褂,都比較少人揀同租o架!!
(所以我d衫好少人著過o架咋~~好新呀~~)
哈哈^^係咪好"獨特"呢~~
同埋原來我著A-line都幾好睇o架~~
唯一o既缺點係...太矮囉...亦都係最大o既缺點!!

試晒d婚紗晚裝之後,就係去到要決定o既時刻喇...
件件都咁靚,到底揀邊件好呀??
最後,我都係揀返一見鍾情o個兩件晚裝呀~~呵呵~~
1) 粉紫色花花晚裝(迎賓):非要不可!!
2) 粉紅色娃娃裝(敬酒):上次落訂o既時候,o係門口個櫥窗見到之後就愛上喇~~
    (Kennis知我打算用哩件衫o黎敬酒,就覺得好浪費呀...因為只係著一陣嘛...)
3) 粉綠色A-line(送客):第一次去睇相簿就對佢一見鍾情喇~~因為個顏色非常特別~~
好彩我著出o黎都幾好睇o者~~哈哈^^
大家有冇留意到我件件晚裝都有個"粉"字o架!!哈哈哈哈^^

婚紗方面,我自己就鍾意d有層次(一層層or泡泡)o既款...
唔鍾意就咁一塊過o既婚紗...
最後試o左幾件...
一層層款o既cutting好似唔係太o岩我...
所以揀o左件泡泡款呀~~
個款好似我o係【FranceBridal】影相著o個件o架~~
又係成件都車晒銀線同釘o左珠片&水晶o架~~
但【Mee Wedding】哩件o既泡泡就冇咁密...
不過由於我要改短件婚紗o既關係,所以Kennis話可以幫我再整多少少泡泡呀~~好o野~~
【FranceBridal】o個件係咁o架↓


另外,我仲o係【Mee Wedding】揀埋裙褂呀~~
我揀o左件有9個"囍"字o既褂呀~~都幾閃o架~
之前陪Kelly去【名婚紗】試衫o既時候見過,覺得都幾特別,因為佢有幾個由閃石做成o既"囍"字~
不過如果我o係【名婚紗】租一件就會貴d,所以打算睇埋【Mee Wedding】d款先決定...
點知原來【Mee Wedding】都有哩件呀~~
超開心呀~~仲平d呢~~

哈哈^^我大日子著o既衫,全部都o係【Mee Wedding】度搞掂晒喇~~
o係【Mee Wedding】度試衫,真係好開心、好舒服~~
好有屋企feel呀~~三個舖位都好獨立,完全唔受騷擾~~
Kennis又好好,親自幫我換衫~~
同出面o既婚紗舖唔同,見到o既只有sales,佢地只會叫你俾錢俾錢同俾錢囉...
仲有邊會見到個老闆o架,仲咁好傾,又俾好多意見我...
真係好難得呀~~^^

4 則留言:

  1. wei wei!我1st trial hold果件都係好多泡泡嫁, 莫非我地都咁有眼光?!?!?!? :)

    回覆刪除
  2. forget to tell, i am KABE~ :)

    回覆刪除
  3. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年6月24日 下午11:23

    我地有眼光就梗o架啦~~哈哈^^

    回覆刪除
  4. 哈!!!!! 多謝你讚我, 記得幫我去ESD推推和介紹朋友來喎! 仲有, 請問你的音樂在那里找到, 好好聽!!!

    回覆刪除