2009年9月6日星期日

『囍』❤ 新娘化妝@【Triangel】

今日去【Triangel】試Final o既造型呀~
於是我就帶晒我揀o左o既婚紗&晚裝相去...
之後就傾下邊套衫襯咩造型...
(當然我都有帶d我鍾意o既造型相去啦~)
最後我決定用返第一次試妝時o個兩個晚裝造型~
一個用o黎迎賓,一個用o黎送客~~
所以今日就會試婚紗同敬酒o既造型呀~~

婚紗
終於俾我試到哩個一路都好鍾意o既造型呀!!!
就係爆炸頭呀~~哈哈^^
好型呀!!不過就用唔到頭紗喇...


敬酒
由於我件敬酒晚裝有一邊係會有隻袖o既,
所以個髮型就會簡單d,平衡返...
唔會咁類聚丫嘛~~

沒有留言:

發佈留言