2009年9月12日星期六

『囍』❤ 出門酒店@【Marco Polo Hongkong Hotel】

我終於都搞掂o左出門酒店喇~~~
之前問過好幾間,
【海景嘉福酒店】、【日航酒店】、【九龍香格里拉酒店】、【帝苑酒店】哩幾間都近【御苑皇宴】,
【帝京酒店】我見哩間都好多人o係度出門o架,
不過價錢就好好好鬼貴囉!!!(間間都over $3,500)
唯一係【都會海逸酒店】價錢最平,
所以我地都有book時間去睇房,都OK o架~
就算upgrade到最大有海景o個隻房都係$2,100,價錢都係平過以上o個幾間囉...
仲有紅酒、朱古力同自助早餐送埋o添...
講真,o係酒店o既時間唔長,所以都唔想花咁多錢o係哩度囉...

咁o岩我地之前o係婚紗展抽中o左【Marco Polo Hongkong Hotel】送出一晚套房,
不過咁o岩9月1-21日都唔用得囉...
但我都send個email試下問下得唔得...
點知...竟然得喎!!!
(真係問下唔單止唔洗死,仲有著數o添~~)
好開心呀!!!
我上網睇過間房都好大o架!!!
佢仲有一程由屋企去酒店o既車來回接送o添~
我打算o個朝叫佢去屋企接爸爸媽媽同細佬去酒店囉~~
o個朝仲有房內早餐食埋呀~~

沒有留言:

發佈留言