2009年9月12日星期六

買金器@【六福】‧多謝未來奶奶~^^

今日約o左Kenneth媽媽同兩個家姐傾一傾上頭同結婚當日o既安排&流程~
佢地先出去九龍灣買o野,我同Kenneth就收工去同佢地匯合...
去到九龍灣時,佢地o係【六福】買緊金器...
仲已經俾晒錢o添...
原來係買俾我o架!!!

之前Kenneth媽媽都有同佢講,
雖然佢自己冇咩錢,不過佢都會買少少金器俾我...
但其實我地覺得冇咩所謂...
我地結婚都唔想佢地晒錢買o野...
仲要o係d咁貴o既o野...
加上而家d金咁鬼貴!!!
所以叫o左佢唔好買...

但最後都係買o左...
佢冇買到金鈪,但就買o左一條頸鏈同一條手鏈俾我...
今日o既金價係"9960"呀!!!
比起之前,係最貴o既一日呀!!!
真係多謝未來奶奶呀~^^

沒有留言:

發佈留言