2009年9月16日星期三

『囍』❤ 新郎禮服&伴娘裙 Final Fitting@【Red Wedding】

新郎禮服同伴娘裙終於有得Final Fitting喇~~~

今日fitting完之後,我就同返sales講,
初時我join個package係一套婚紗&一套新郎禮服...
不過o個時我揀唔o岩,所以轉o左伴娘裙...
咁佢冇理由照收返我o個個價錢o架...
但佢只係話冇得退錢,亦都冇講俾多o左o既錢可唔可以揀其他o野...
於是我就黑面同佢講:「你唔係覺得一套新郎禮服同一件伴娘裙收咁o既價錢係好合理呀嘛??」
之後佢就話唔係...於是叫我揀多樣o野...晚裝、媽咪衫或者新郎禮服...
於是我就叫Kenneth揀多套禮服囉...因為佢得一套之嘛...
最後我地揀o左套白色o既禮服~
可以夜晚迎賓同進場時著~^^
(但又要去買過對白鞋囉...=.=")

沒有留言:

發佈留言