2009年9月9日星期三

尋找婚紗晚裝頭飾~

星期日o係【Triangel】Final試妝之後,就順便揀埋頭飾...
不過揀o左好耐,都唔係太o岩心水...
所以只係求其揀o左幾個...
於是就諗住自己出去搵搵~~

今日去【Prexious Wedding】攞o左絲帶之後,
於是就o係【百利】行下睇下有冇鍾意o既頭飾~
行o左好多間新娘化妝o既舖頭,但都睇唔o岩...
但係竟然俾我見到有一間專做租頭飾首飾o既舖頭呀!!!
平時行過都唔多覺有哩間舖o架...
於是我就走入去睇下啦~
見到d款式好多好靚呀~
但係都冇一見鍾情o既款...
好彩個老闆走o黎問我想要咩款...
傾下傾下,佢話可以造個款俾我租o架~~
價錢都好平o添~都只係$150~~
好抵呀!!!
我地傾o左好耐,左拼右拼咁就諗o左兩個款呀~~
於是我就造租o左一個婚紗頭飾同一個粉紫色晚裝o既頭飾呀!!
另外,仲租o左敬酒同送客頭飾o添~~
好靚o架~~^^

沒有留言:

發佈留言