2009年5月5日星期二

『囍』❤ 回禮小禮物@【Vanlily Chan】落訂

近幾年流行o係婚宴上送"回禮小禮物",代表一對新人對來賓o既小小心意~~
而當我做伴娘、姊妹同賓客時,亦都見過唔少o既回禮禮物...
對我d咁為食o既小朋友o黎講,食得o既就梗係最好啦~~哈哈^^
可以o係開席前口痕o既時候食o左佢丫嘛~~
去過咁多次婚宴,都只係有兩次係唔食得o既小禮物...
有一次仲唔記得o左攞o添...
另一次o既小擺設拎o左返屋企之後都唔知塞o左去邊喇...

以我咁為食o既性格,我o既"回禮小禮物"當然會揀d食得o既o野啦~~哈哈^^
最初打算送玫瑰花形o既朱古力o架~~希望大家都甜甜蜜蜜丫嘛~~
但當我o係網上搵其他回禮禮物o既時候,就發現更多更特別o既甜點可以做回禮禮物...

o係網上睇到一個blog,見到blog主整o野食好叻~~
(連雜誌都搵佢做訪問教新人做一d DIY o既回禮禮物...)
睇過佢整o既甜點之後,真係好鍾意呀~~
於是就搵o左佢幫我做"回禮小禮物"喇~~

以下就係我幾款心水o既"回禮小禮物"喇~
樣樣都好鍾意~~唔知點揀好呀~~
(圖片copy from Vanlily's blog)

沒有留言:

發佈留言