2009年5月23日星期六

試妝@【Triangel】

對上一次試妝已經係上年8月o既事喇...
但係o個次可以用失望o黎形容...
(由於o個次唔俾我地keep相,所以唔可以俾大家睇下我點解會咁失望...)
唉...算啦...都過o左去喇...

之後我就一直繼續搜尋其他合心意o既MUA,
但係好多都已經冇期喇...T_T
所以唯有搵d普普通通,而我又可以接受o既MUA囉...
於是,今日就去o左【Triangel】@百利搵CiCi試妝~
(其實我o係係網上見到有位新娘將2個MUA幫佢試妝o既相擺出o黎作比較,一個化到佢好似個阿嬸咁,相比之下,另一位就化得佢好young,真係一睇就已經高下立見!!於是我就諗住試下~)

我地好準時7:00pm去到~
一坐低我又攞我d『功課』出o黎...
之後就同佢講我要o既style係"YOUNG"~
一定唔要成熟同高貴,仲有唔要"Kelly髻"!!

褂妝 (妝&髮型照我要求):
我俾張相佢睇個妝,我想試o既眼影顏色係粉紅色&青草綠色,
佢都有問我係咪要粉紅色&青草綠色,但係...唔知點解佢用o左粉紫色&青草綠色囉...
個髮型就set得一般,因為同我要求o既唔同...

但我最後都有同佢講,我覺得唔同...我都係想跟我要求o個個款...

晚妝 (佢參考o左我o既『功課』之後,妝同髮型都由MUA自由發揮):
用o左隻銀藍色o既眼影,哩個可以接受,但最好就唔好用藍色系列啦...

今次就試o左2個髮型,2個都好鍾意呀~~好靚o架~
幾有驚喜~


Kenneth話哩個MUA至少有將我化靚o左(佢話連塊面都尖o左喎),加上又化得我幾young~
同埋佢又真係了解我要咩style,而且亦造到合我心意o既髮型~
所以,我都唔再三心兩意喇...
同埋距離婚期唔係淨返好多時間,唔想再花時間繼續搵、繼續試...
於是我就落o左訂,book o左CiCi全日~
價錢好抵呀!!(全日都只係$4,380)
比起其他平好多~
佢仲包我伴娘同新郎化妝~(新郎我諗都係同佢gel下個頭o既o者...)
包頭飾、首飾、假髮 & 假眼睫毛...

2 則留言:

  1. 真係好抵喎!!我Book左純美新娘既Kaki,早加全晚已經要4388,早,午,全晚要5088,如果全日仲貴!!!要加多1000,即6088呀!!!我覺得佢唔值咁多.....=.=

    回覆刪除
  2. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年5月27日 上午10:37

    咁佢化得好唔好呀??我本來都係book o左純美新娘Kaki o架,點知我想book試妝時問佢係咪Kaki幫我試o既時候,佢竟然話冇幫我mark度,而且Kaki o個日已經有job喎,而家俾第二個我試喎...明明我book o既時候佢冇job,我先俾錢試妝o架嘛...咁都有...激死我呀!!!

    回覆刪除