2009年5月10日星期日

幸福‧龜苓膏

話說尋晚牙痛(其實都唔知係牙痛定係牙肉痛,只係知出智慧齒o個個位好痛...T^T),
所以臨瞓前已經食定止痛藥...
但係凌晨4:25am就痛醒o左,痛o左好耐,o係張床度碌o左好耐...
都唔知痛到幾時先瞓返...痛下醒下咁...
今日起身都仲係咁痛,仲要痛到塊面同個頭都痛...(好慘...T^T)
加上尋晚瞓得唔好,所以就唔出街,o係屋企休息下...

其實本來諗住出街食龜苓膏睇下有冇幫忙...
但係最終都係選擇唔出喇...實在太辛苦喇...
不過Kenneth話過o黎買俾我食...
初初以為佢o係屋企直接搭巴士去大圍買【鴻福堂】/【養和堂】...
點知原來佢專登搭車去深水埗買【百寶堂】o既龜苓膏俾我,
佢話哩間o既龜苓膏最好,最見效~

其實對於其他人o黎講,可能哩件只係一件好普通、好平凡o既事...
但係對我o黎講,真係好特別...
因為Kenneth未試過咁做o架...
以前我唔舒服唔出街,佢通常都係叫我o係屋企休息下...
而佢都會留o係屋企唔出街,打下機...
但今日佢專登出街買龜苓膏,仲送上o黎屋企俾我,之後就返屋企...
我真係覺得佢改變o左...
變得緊張我同關心我...

雖然龜苓膏係甘甘苦苦咁,不過個心就好甜,好幸福呢~



2 則留言: