2009年5月17日星期日

尋找無名指上o既小玩意

無名指上o既承諾,係一生一世o既...
而無名指上o既小玩意,亦都係一生一世o既...
所以我希望揀一對大家都鍾意o既...

我同Kenneth先後去過【周生生】、【PN 】& 【PINKBOX】,
每間我都有一對鍾意o既...
但係...好多時...
我鍾意,Kenneth唔鍾意;
又或者...
Kenneth鍾意,我唔鍾意...
仲未搵到一對大家都鍾意o既...
點算?!

我鍾意o個幾個款:
1) 【周生生 】- V & A Museum
V & A系列靈感源自維多利亞與亞伯特博物館典藏珠寶。來自日本的設計師在館內花了很長的時間研究古代飾物的設計和花紋,並以現代工藝重新演繹。大部份的V & A系列均有博物館編號。
哩對戒指有一句好有意思o既句子:"My promise past, shall always last"
但係去分店睇過...
實物同張相都差幾遠...
o個句句子o既字好細隻,而且刻得冇咁深...所以其實真係唔多覺...
睇完之後好失望...


2) 【PN】
之前睇catalog有一對叫"In Love with You"o既戒指,
同我地而家戴o係尾指o個對係一模一樣o架~
所以就去睇下,不過女裝o個隻線條太幼喇...
我唔係太鍾意...


3) 【PINKBOX】
哩對就大家都有d鍾意,但唔係十分鍾意...


※最後,我地情歸 -【GUCCI】
事原係早幾日上網見到有人post o左一隻【GUCCI】o既戒指(只係普通戒指,但佢諗住買一對當係結婚戒指),
個款好簡單,只係得一個圈咁,咩花款都冇...
睇張相都覺得OK,
於是尋日就同Kenneth去o左尖沙咀廣東道間【GUCCI】睇下有冇...
一入到去就搜尋d飾物,好快就搵到喇~~
於是就叫個staff攞俾我地睇...
就係佢喇~
之後就睇下有冇size先~
由於18K白金款冇我地size,所以個staff就攞o左18K金款o既size俾我地試...
最後試o岩o左(我係9號,Kenneth係16號)之後,
佢地就check其他shop有冇我地size...
好緊張呀!!!等o左一陣都未check到...
於是佢地就叫我留低電話,check完就覆我...
最後我就帶住緊張o既心情離開...
一路行,一路拎住個電話...
驚聽唔到電話響,驚miss o左個call...
大約等o左20分鐘左右,終於都收到【GUCCI】打o黎o既電話喇!!!
佢話confirm o左2個size都有呀!!!
Yeah~~超開心呀!!!
佢話有一隻聽日(即係今日)就會到,但另一隻要o係機場send出o黎,可能會耐d...
2隻到齊就會再call我~

今日又收到【GUCCI】o既電話,
佢話有一隻已經到o左喇~~
但由機場send出o黎o個隻就未到,預計要過多幾日,甚至要星期六先有...
所以佢會幫我keep起一隻先,等另外o個隻到埋先call我落去~
不過唔緊要啦~總之有就得喇~~呵呵~~
好期待呀~~^^

就係哩隻喇~~↓

沒有留言:

發佈留言