2009年5月9日星期六

Fruit Wine Cocktail with Yogurt

o係【嘉樂冰廳】食飽飽之後,我地就順道去o左【荃新天地】行下~
行過一間酒舖o既時候,就俾幾支色彩繽紛o既酒吸引住...
原來係幾支唔同味o既乳酪果汁酒...
見到入面有人試飲緊,於是我又走入去試下~~^^
試o左青蘋果,聞o既時候有乳酪味,但飲落去就冇...
仲好好味o添,一d酒味都冇!!
之後再試藍莓,聞o既時候係冇咩味o架,
但飲落去就好重黑加侖子味,都好好味呀~
最後試士多啤梨,聞o既時候好香好香...
但飲落去就冇咩果味...
佢仲有水蜜桃味,不過就冇開,所以冇得試lu...
試o左3種味,都係冇咩乳酪味,又冇苦苦o既酒味...
好o岩我飲,好鍾意呀~
加上我同Kenneth都覺得幾好飲,
而家佢又做特價$28/支 (原價$35/支)...
所以我地1人要1 pack (1 pack有4支,每隻味各1支),即係買o左2 packs呀~~

Strawberry‧Peach‧Apple‧Blueberry

沒有留言:

發佈留言