2008年8月30日星期六

試妝@【囍........愛】

今日Kenneth陪我去試妝呀~~
我第一次試妝咋!!心情有d緊張...

我地好準時6:00pm去到金都【囍........愛】
幫我試妝o既MUA叫Louise Tong
一坐低我就攞我d『功課』出o黎...
但佢都冇咩認真咁睇,冇了解我想要d咩...
我想要o既係young & fresh,不過佢覺得結婚o個日應該係唔細路同高貴喎...
(玩我咩?!咁即係我最唔鍾意o既成熟囉=.=)

褂妝(妝由MUA自由發揮,髮型照我要求):
我想試o既眼影顏色(青草綠色),佢又話唔好睇,
不過佢都照同我試,但佢完全唔係用o個隻色o既(佢用o左粉綠色,咁襯褂就梗係唔得啦!!)...
令我都覺得唔好...
最後用返佢話好o既顏色(啡紅色),不過我真係唔鍾意...
個髮型就set得幾好,同我要求o既都有7成似,仲改o左少少o野o添...
頭花o既位置佢又set得好高喎,不過經我反映後就set返低d...
※朝早褂妝我覺得用青草綠色應該會好fresh o架,加上又有頭花同花球o既配襯...
   因為我諗住揀o既頭花同花球都會係粉紅色為主,再襯白色同綠色o既花花,
   咁點解個妝唔可以用青草綠喎?!呼應返個花球o者...
   用啡紅色真係好老囉...我又唔係諗住用紅玫瑰做花球...

晚妝(妝同髮型都由MUA自由發揮):
用o左隻藍色試smoky eyes...
唔係深藍,亦都唔係湖水藍...
唉...都唔知點形容(似彩藍色),又化到好濃好俗,總之又係o個句"唔鍾意"囉...(太重手喇...好妖野呀...)
今次就試o左2個髮型,都係將d頭髮set埋一邊,然後有部分頭髮放落o黎,一個係直,一個係鬈...
哩2個都係一般,冇咩驚喜...
但試o左個禮帽就好鍾意囉~~好靚o架~

佢用o左三個半鐘幫我試o左2個妝同3個髮型...(搞到Kenneth等o左咁耐...sorry呀!!)
佢係幾有心機o既,可惜唔係我要o既style...
其實由得個MUA自由發揮,就知佢o岩唔o岩自己...
佢用d眼影o既顏色,我都唔鍾意o既,只係佢自己覺得好...
同佢完全唔夾,同我想要o既完全係背道而馳,所以我都冇book佢...
一來我想試多個,二來佢真係唔o岩我...
Kenneth o既評語就係"佢冇將我化靚到,同埋好慢"
※由於我冇book到佢,所以唔俾影相呀!!冇相俾大家睇喇...
其實,頭先我見Queenie & Carrie(本來想book o既MUA)幫人試妝都好靚o架,而且仲好快手o添...
可惜佢地冇期啦...傷心

沒有留言:

發佈留言