2008年8月23日星期六

。◕‿-✿ 初嘗穿婚紗的滋味

今日Anda約o左我同Catherine去睇下租婚紗禮服o既地方~
由於大家都係下年結婚,所以去八下囉~
其實我冇諗住咁早book o架,一來唔洗咁急,二來我想慢慢睇下先,睇多幾間比較下丫嘛...

婚紗禮服:【溫馨】
我同Catherine上到去,Anda已經試o左幾件,仲join埋package喇...
所以d staff就只係向我同Catherine介紹,
介紹o左幾件之後,佢問我地鍾意d咩款...
其實我都冇咩款係特別鍾意o既...
可能我只係想去八下,唔係想book,所以都不是太積極睇啦...
於是我就揀o左兩件都幾鍾意o既o黎試...
(由於我係免費試o既,所以唔可以影相呀!)
第一件,成件都好閃o架~
質地係紗,兩層咁o既,腰位有個粉紅色o既蝴蝶結o架~
試o左出o黎,大家都話好睇呀!!^^
我都幾鍾意,不過改短o左之後,o個兩層o既距離咪好近囉...好似有d怪喎...
第二件,上身閃,下身唔閃,下身全部係一層層o既波浪紗,好得意o架~
不過大家都話第一件好睇d喎...
我就心大心細,兩件都幾好咁...
當然,我最終都係冇book到啦~哈哈^^
※第一次著婚紗,好得意呀~~都幾靚丫~~可惜Kenneth冇o黎睇...

之後,我同Catherine去o左百利睇下新娘化妝,
睇晒咁多間,我地大家都幾鍾意【純美新娘】呀~
睇o左佢同人化妝d相,好鍾意佢地化o既眼妝呀~
好靚,好有神,好勁呀!!!
直情係『整容前,整容後』咁樣呀!!!
我地大家都幾有興趣,
但係我都要等下個星期六o係【囍........愛】試完妝之後再決定呀~
(之前想book【囍........愛】o既Queenie已經俾人confirm o左喇,所以我要試其他MUA,唔知效果點呢...有d擔心...所以搵定多個MUA打底...呵~)

沒有留言:

發佈留言