2008年8月17日星期日

『金都』一遊

今日同Kenneth去o左金都商場,
主要目的係睇下新娘化妝 & 婚禮攝影錄影...
(雖然我唔係第一次去,不過同Kenneth一齊去就係第一次呀~)

近哩幾個星期,我日日都金睛火眼,睇o左好多有關新娘化妝o既website同blog...
(真係辛苦過返工呀...陰公...v_v")
但係問o左幾個o岩心水o既MUA,佢地o係我big day o個日都已經俾人book o左...
跟住我再睇下其他o既MUA,有d就唔o岩自己o既style,有d就髮型千篇一律...
(你知啦,我個人貪玩丫嘛...咪想要多d變化囉...呵呵~~)
唉...o個時都幾煩o架...真係唔知點好...
※ 之前問o既MUA全部都唔係金都o架,可惜最後都係要揀金都...

所以其實我去之前已經做o左"功課"o架喇~
唔洗『盲中中,四圍中』丫嘛~
於是我就鎖定o左兩間必去o既~

新娘化妝:【囍........愛】
哩間係我之前陪Fion行金都o既時候睇到o既,
雖然Fion唔係book哩間,亦都冇朋友試過...
不過唔知點解,見到o既時候覺得幾好咁...(可能係佢d頭飾吸引我卦...)
於是,今日入o左去問價錢同有冇期...好彩都仲有期,
傾o左一陣之後,就俾o左$300 book o左8月30日試妝喇...
上網聽人講Queenie幾好,可惜佢已經有人hold o左期,
要等試完妝先知佢o個日有冇期囉...
唔知其他MUA又好唔好呢...
※ 同我傾o個個MUA話,我適合cute o既造型喎...
    如果Queenie真係冇期的話,會介紹一個擅長造cute造型o既MUA俾我喎...
    死啦!!都一把年紀啦...會唔會俾人話我低能o架...

婚禮攝影錄影:【幸福宣言】
哩間係Fion想book o既,不過佢big day o個日已經冇期喇...
所以book o左第二間...
而且哩間網上都有好多人讚,所以我地都去睇下...
睇過佢地d相辦之後,都覺得幾好~
而且佢都唔hardsell囉...
唔會狂sell我地用貴plan...
不過我地都要返去考慮下先,所以未confirm呀~

沒有留言:

發佈留言