2008年9月1日星期一

再接再厲~~

上星期六第一次去試妝,效果唔太滿意...
於是,決定book另一間再試!!

新娘化妝:【純美新娘】
其實前前後後我都去過百利三次,
而每次我都經過哩間舖頭...
睇過佢地幫人化妝o既相,又上網睇過其他新娘對佢地o既評語,都OK呀!!
同埋我三次都係同唔同o既人去,佢地分別都覺得幾好~
所以,我就決定book哩間試妝!!

於是,我今日放工之後就去o左百利,
俾o左$380試妝費,hold o左期同MUA(我揀o左Kaki)先...
但係試妝日期就要待定~
因為我要等埋Catherine o既決定,如果佢都join哩間,咁我地可以約埋一齊試妝丫嘛~

沒有留言:

發佈留言