2008年8月11日星期一

【三不賣】

今日做o左一樣由細到大都未做過o既o野...

今日同Kenneth去尖沙咀,
經過有間叫【三不賣】o既舖頭,
哩間舖頭只係賣一樣o野,就係『野葛菜水』。

『野葛菜水』聽就聽得多,但我就從來都未飲過o架...
我問Kenneth『野葛菜水』係咩味,佢話好似西洋菜湯咁o既味喎...
Kenneth話佢要飲返碗,咁我就飲o左一啖試下...
嗯...原來真係好似湯咁o架...都幾好味喎~~
於是,我都叫返碗飲(我見d人會落鹽o架,不過我就冇落),
我仲飲得好快o添呀~~哈哈^^

【三不賣】個名咁得意,知唔知係點解呢?!
答案係:「不夠火喉不賣,不夠材料不賣,地方不乾淨不賣」

沒有留言:

發佈留言