2009年4月27日星期一

『囍』❤ 花球@【Trinice Flowers】落訂

之前影婚紗相時搵Trinice做o左個絲花花球,真係做得好靚~~
所以打算BigDay都會搵返佢做鮮花花球,
但係上星期問o既時候,我BigDay o個日o既booking已經full o左,唔再接單喇...
不過我同佢講,我真係好想搵返佢做花球...
最後佢都肯接埋我單~~真係好開心呀!!
佢話o個日真係好多人結婚,booking好full,又要做婚禮佈置...
真係好好生意呀~~
而且真係好多謝佢咁好人,唔洗令我咁徬徨周圍搵人做花球呀!!
其實真係估唔到,做花球都要咁快hold期囉...

今日俾o左$200訂hold期,婚前一個月先confirm花球款...
其實我已經有心水o架喇~~
※粉紅色風信子,粉紅色小牡丹花球,白色小蕙蘭,粉紅色美國玫瑰及白色桔梗花球


我係o係另一個網頁睇到好鍾意o既,所以會自己俾款Trinice做~
雖然我最鍾意o既花係繡球花...
不過我唔會做繡球花喇...
因為我已經有一個"永遠都唔會謝"o既"我的最愛"繡球花花球吖嘛~~哈哈^^

沒有留言:

發佈留言