2009年4月27日星期一

『囍』❤ 婚紗晚裝@【Mee Wedding】落訂

續尋日《尋找"My Dream Wedding & Evening Gown"的故事》

前日&尋日睇過其他舖之後...
覺得佢地o既晚裝都係大同小異,大部份款式都係好華麗、花巧,顏色亦比較鮮艷...
其實都係大眾化o既路線,大多數女仔都會鍾意~
但係,我偏偏就鍾意d款式簡單得o黎有details o既地方,顏色要柔和同舒服...
所以...
返到屋企個心就囉囉孿喇...
因為真係好鍾意【Mee Wedding】o個件粉紫色晚裝呀!!!

於是,今日就急不及待打去約今晚再去睇衫...
7:00pm好準時咁去到,個staff都認得我,問我尋日係咪o黎過~~哈哈^^
之後問我睇中邊件...
我就同佢講係粉紫色o個件...
仲叫佢同我睇下有冇期...
但係我真係非常"黑仔"呀!!!
件晚裝冇期呀...成個人即刻跌落谷底...好失望呀...
於是我就打算走喇...
就o係哩個時候,老闆Kennis過o黎見到我個樣咁down...
就問我係咪真係好鍾意...
我話係呀...
佢就提議做件新o既租俾我,不過就要收我貴d...
由於我實在太太太鍾意"佢"喇!!!所以我就OK o左~
雖然婚紗我未睇o岩,不過佢5月會返新款婚紗&晚裝...
所以我就join埋1婚紗+3晚裝o既package喇~~
試衫就會等d新婚紗晚裝返齊先,應該6月左右啦~
Final fitting仲可以轉款o架!!
另外,佢仲免費借一套頭飾&頸鍊俾我o添呀~~
(佢本身係冇得免費借o既,全部都要俾錢租...)

沒有留言:

發佈留言