2009年4月25日星期六

1st Fitting@【Red Wedding】

情人節行婚紗展時,o係【Red Wedding】俾o左$2,000訂,打算join婚紗晚裝...
今日行過就walk in睇下有冇得試~
我地5點幾入去問,佢話今晚7點可以,聽日就full晒,之後就要星期一...
我地反正都冇o野做,所以就book o左7點試...
於是我地就先睇相簿,mark低o左d款先,咁樣d staff就可以執定俾我~
但係睇o左1本相簿只係揀到1件婚紗...
好失望!!!
最後睇o左3-4本相簿,我都只係揀o左4套婚紗...
晚裝都唔係好得好多...
佢d款...真係睇唔o岩...唔知點形容...
Kenneth話係好浮誇!!冇錯!!就係好浮誇喇...
由於未有得試,於是我地mark完之後就出o左去行下...
而我個心亦決定搵第二間喇...

首先去o左【唯美主義】,哩間行expo都有睇過...
佢d婚紗晚裝鑲晒施華洛石,好閃...
不過價錢唔平,所以o個時冇考慮...
不過終於明白咩叫"一分錢,一分貨"哩個道理喇...
Kenneth就鍾意哩間囉...不過冇佢份呀...
因為如果【Red Wedding】我1件都揀唔到o既話,就俾佢揀晒禮服呀!
而家佢地都做緊promo:
1婚紗+3晚裝,優惠價$5,488 (原價$5,888)
free拖尾款 (原本加$1,500)
free A grade (原本加$500/件)
free 2件P款 (原本加$800/件)
free 4套頸鍊 (原本加$488)
walk in可free試2套 (不過我冇試)

之後想去【Eternity】,點知去到樓下,就俾個派傳單阿姐捉o左去1樓【蝴蝶‧樹】...
於是都去睇下...
不過,唔知係台灣o既style唔o岩我定係佢d款o既問題,
睇完相簿再睇實物都係睇唔o岩,於是走人...

終於都可以上2樓睇【Eternity】喇...
佢d款係自己design o既...(其他shop可能都係,不過我唔知囉...)
婚紗款好靚~
晚裝就太花碌碌喇...
佢d package有d怪...
R1:1婚紗+1男裝禮服 $3,280
R2:3晚裝 $4,980
R3:1婚紗+3晚裝+1男裝禮服 $6,888
R4:1婚紗+3晚裝+1男裝禮服+1裙褂 $7,680
冇1婚紗+3晚裝咁o既組合...不過個價錢都係貴...

walk in可free試3套 (不過我冇試),即時join埋package就會每套婚紗晚裝都free頭飾、頸鍊、耳環

之後仲去o左【Eternity】對面o既【鴻運】,不過都係得個睇字~

行完之後都夠鐘返去試衫喇...
可能個心實在太失望喇...
唔係太想試,好想走呀...
我只係揀o左4件婚紗,其中仲有2件係要加錢o既,所以我決定唔試...
試o左o個2件唔洗加錢o既,都唔係咁鍾意...
於是d staff就不停咁揀d婚紗俾我...但我都係唔鍾意呀...
咩都睇唔上眼呀!!!
於是我要求試晚裝...
晚裝只有2件我鍾意o既,不過我只係揀o左1件...
o個件睇返有新娘著o黎迎賓o既相,真係幾靚呀~~
因為件晚裝成件都係閃珠片o黎o架~~(我要閃爆全場~~)
好多人行過都企o係度睇呀...(可能唔係因為靚,而係因為我好樣衰卦...哈哈^^)
哩件衫幾特別,出面真係未見過咁o既款,所以就揀哩件啦~~
(我係一份禮物,呵呵^^)

我想著哩件送客o架,但佢地話咁靚"晒"o左喎...但一心諗住迎賓要有鋼紗同粉紅色o架嘛...而家哩件粉紅色係A-line...都唔知點好...要再諗諗先得...

之後就到Kenneth揀禮服,佢只係試o左2件,
不外乎都係銀灰同黑色,佢都係著黑色型仔d~

就咁樣,我地揀o左1件晚裝&1套男裝禮服!

明天我要努力搵婚紗晚裝呀!!!
真係唔可以咩都未睇就俾錢呀!!
真係好"賴"o野呀~~
不過,最"賴"o野係...間間都係得/有一兩件鍾意...
咁點算呀!!!

沒有留言:

發佈留言