2009年4月26日星期日

繼續尋找婚紗晚裝の旅

今日繼續出動去尋找"My Dream Wedding & Evening Gown"呀~~

第一站:【Mee Wedding】
婚紗大部份都係A-line款或者係內置細鋼...
晚裝一樣,大部份都係A-line款,不過d款簡單得o黎幾特別~
有2件好鍾意呀!!如果join o既話一定係必揀呀!!
就係哩2件:
1) 粉紫色晚裝,隻色好靚,出面搵唔到哩隻色...同埋個領位都好特別~~好鍾意呀~~


2) 我鍾意右邊粉綠色o個件呀~~都係隻色好靚,而且仲有小小粉紅色作點綴,幾特別~


Kenneth都話d款幾好幾平均~
不過佢地婚紗拖尾係要加錢o架$380-$880,
而且都唔包頭飾、頸飾、耳環o個d...
要join新娘化妝先有(因為老闆娘本身係做新娘化妝o架~)...
所以要再考慮下...

第二站:【Charming Image】
哩間最多人呀!!
因為價錢真係最抵!!
而且免費任試...
通常其他shop只可以免費試2-3件,
但佢就可以免費任試,直到你揀o岩為止先join都得~
不過睇過相簿d婚紗晚裝,都冇我鍾意o既款...
打算走o既時候,佢個staff就話有d新相o係電腦,
再俾埋我睇...不過都係睇唔o岩...
但就好欣賞佢地o既服務態度^^

第三站:【Princess Wedding】
哩間o既衫真係走"公主"路線~
因為佢主力係鋼紗款o既婚紗晚裝,但都有小部份A-line款...
佢d款都好華麗...
不過冇問包唔包頭飾、頸飾、耳環...

第四站:【V.L. Collection】
佢係【Princess Wedding】o既姊妹公司,
走o既係高貴成熟路線...
所有婚紗晚裝都係A-line款,冇鋼紗款o架!!
而佢o既賣點係所有婚紗晚裝都釘o左水晶o架~
(好似都係施華洛o架~)
個staff拎o左1件俾我地,真係好閃好靚~
Kenneth好鍾意...同【唯美主義】一樣,鍾意人地d款好閃...
原來佢鍾意d好閃o既o野o架...哈哈^^
但價錢都幾貴呀!!!
哩間都係冇問包唔包頭飾、頸飾、耳環...

睇o左咁多間,但都仲未搵到一件"My Dream Wedding Gown"呀...
晚裝就有d款都幾鍾意~A-line款多~
由於我身型比較矮小,我覺得如果著d太誇張、太華麗同太花碌碌o既款的話...
就會變得好類聚咁...
但A-line款,我咁矮...又好似好長咁...
都唔知點好...
不過,總之我就係鍾意young & cute o既款啦~~

其實我心目中係想...
婚紗&迎賓晚裝係鋼紗款;
敬酒晚裝&送客晚裝就係A-line款...(好似方便d、輕便d & "平易近人"d丫嘛~~哈哈^^)

最後,打算約時間去【Mee Wedding】試衫呀~

4 則留言:

  1. 我們會加油!!!! 放心!!!KENNIS

    回覆刪除
  2. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年4月28日 上午9:42

    Thanks~~^^

    回覆刪除
  3. 條淺紫色EG真係好令喎~~個領位好似花咁呀~^^

    回覆刪除
  4. ☆°∴貓貓★ ☆°.2009年5月9日 上午11:13

    係呀~~隻colour同個design都好特別呀~~我都覺得好似朵花呀!!好似花仙子(妄想ing)咁呀!!!哈哈^^

    回覆刪除