2009年2月14日星期六

❤ Sweet Valentine's Day 2009 ❤

祝各位情人節快樂呀!!!
尤其係所有疼鍚我及我所疼錫o既朋友們,祝你地永遠都甜甜蜜蜜、恩恩愛愛呀~~
(越來越發覺你地真係好錫我o架...希望你地知道我講緊o既係『你地』啦^^)

今年係我同Kenneth一齊過o既第五個情人節喇~~
你地呢??
無論你地係一齊過o既第一個情人節;
定係婚前最後一個情人節;
或者係婚後第一個情人節;
又或者已經有個小朋友一齊過o既情人節都好啦~~
都希望你地唔止情人節哩日開心,
而係日日都好似情人節咁,甜甜蜜蜜;
年年都恩恩愛愛呀!!紅心

唔知你地今年o既情人節係點過呢??

沒有留言:

發佈留言