2009年2月26日星期四

婚紗相の花球(一)



由於去【MONA LISA】@珀麗灣studio影相o既時間太倉卒,我o係網上面問過d花球公司,o個時只係淨返一個星期左右,好多都唔肯幫我做花球,因為佢地最少都要兩個星期時間去做貨...
好彩遇到個好心人Jenny,o係esdlife度見到佢哩個花球,個款好靚好sharp,
所以想試下d唔係咁普遍o既colour,好似粉紅色/紫色咁,因為結婚o個日通常都會用返哩d正常o既colour...
加上我諗住o係公園影相,有好多都係綠色為主o既環境,襯哩個黃色o既花球,應該會幾sharp幾young~
(而且我都有睇過Jenny d相,佢有一輯婚紗相係o係戶外影,都係用哩個黃色花球,個效果真係好靚好sharp呀!!)
所以就決定要哩個,於是我就問佢係唔係有現貨,不過佢覆我冇呀...
但係好彩佢知我得咁少時間,都話肯趕起俾我~~真係好多謝佢呀!!
我係o係哩個星期二(24/2)先confirm佢做哩個花球,原本約o左星期五攞o既...
但佢今日同我講已經完成o左,仲可以攞得喇~~
咁快有得攞,真係好開心呀~~哈哈^^
一個花球包一個男士襟花同一套碎頭花,Total加埋都係$250~
雖然佢冇好好o既packing,不過都好抵o架喇~~
你地有興趣可以去佢個blog度睇下o架~
http://hk.myblog.yahoo.com/jenny-flower

好o野~有個靚靚花球去影相^^

沒有留言:

發佈留言