2009年2月4日星期三

試衫 (婚紗攝影用)@【FranceBridal】

終於等到今日喇...
由08年等到09年,你話係咪好耐丫~~

今日約o左6:30pm去【FranceBridal】@Studio 2 試衫(影相著o既婚紗&晚裝)呀!!!
我都係前兩日先上網揀款咋...
經過哩兩日睇完又睇,揀完又揀...
好辛苦先篩選到20套咋...(由於佢個system問題,最多只可以揀20套)
至於多o左又想試o既,就唯有用紙mark低,俾負責幫我試衫o個個姐姐再執...
唔知如果真係太多,佢會唔會俾我試晒呢?!

原本約o左6:30pm,但係我同Kenneth差唔多7:00pm先到,
一去到d衫已經預備好晒o係度喇...
之後我再俾埋mark低o左其餘想試o個d款o個張紙個姐姐,
佢就再幫我去執埋出o黎...
然後每試一套佢都會幫我影張相(o個度唔俾我地自己影o架!!),
最後就會一次過o係電腦睇返,然後就揀要邊件...

我本身揀o左25套婚紗 & 20套晚裝,
不過,最後只係試o左13套婚紗 & 13套晚裝...
因為o個d係外租款,只有一件,咁o岩我影相o個日d衫俾人租o左出去,所以就冇得試囉...
但係有2件婚紗今日就租o左出去,但我影相o個日就會o係度,所以個姐姐mark o左o係影相o個日俾我試返,如果o岩o既就可以轉款~
仲有1件晚裝出o左埠o添呀...如果影相o個日返o左o黎就可以試,未返o既就梗係冇啦...
婚紗款好多都冇得試,試o左o個d我都係覺得麻麻地咋...
反而晚裝款就好多都幾靚...
但係有d就實在太淺色喇...
現場睇就OK冇問題,但影相出o黎個效果就唔起眼...
同婚紗冇咩對比...好似差唔多咁...
好難取捨呀!!!

好多謝Sammi & Frankie收o左工都o黎幫下眼,睇下邊件得,邊件唔得...真係麻煩晒呀!!
仲要佢地咁無聊等我換換換...真係唔好意思呀!!
(希望快d到佢地啦^^就算佢地唔叫,我自己都會走去幫手o架~~)

最後揀o左以下哩3件呀~~
1) Studio室內影相著o既婚紗~(哩套係一件Complicite系列直身一層層o既婚紗)


2) Studio室外影相著o既婚紗~(哩套係一件領位比較特別o既婚紗,胸位下面仲有一個小蝴蝶結,而裙身o既層次就係一幅幅不規則剪裁o既方式組成。)


3) Studio影相著o既晚裝~(哩套係一件由三個蝴蝶結組成o既粉紅色晚裝,裙身有泡泡o既設計,整體感覺很少女。晚裝o既顏色唔會太淺,加上有蝴蝶結o既details位,影相o既效果應該會幾好幾出~)


不過,仲要等多一個月先有得影相呀...唔知到時條頸又長o左幾多呢?!哈哈^^

沒有留言:

發佈留言