2009年2月22日星期日

試衫(婚紗攝影用)@【MONA LISA】

今次真係說時遲,那時快呀~
上個星期日先o係Wedding Expo book【MONA LISA】影相,
今個星期日就試衫喇...
下個星期日已經有得影相o添~

今日同上次【FranceBridal】一樣,都係約o左6:30pm試衫(影相著o既婚紗&晚裝)呀!!!
雖然我地係o係【MONA LISA】@珀麗灣studio影相,不過試衫都係o係返九龍塘o既studio試o架...
由於時間太倉卒喇...所以我都係尋晚漏夜上網睇衫、揀衫、再篩選20套...(佢個system都係同【FranceBridal】一樣,最多只可以揀20套)

至於多o左又想試o既,都係用紙mark低,俾Emily(即係跟我張單同試衫o既staff)幫我再執...
唔知今次又會唔會好似上次咁,好多衫都俾人hold o左冇得試呢?!

今次我地好準時咁去到,不過Emily個客仲未試完,所以我地要等多一陣,等到7:30pm我先開始試衫呀...
我本身揀o左37套婚紗 & 35套晚裝,
不過,最後只係試o左23套婚紗 & 34套晚裝...(婚紗又係好多都冇得試呀...反而晚裝就差一件就試晒喇~好滿足呀^^)
加埋試男裝,足足試o左3個半鐘,搞到11點幾先走人呀...(搞到咁夜真係唔好意思呀...)
【MONA LISA】d婚紗同晚裝都好靚,好多都好鍾意呀~
一路試仲一路諗埋邊套用o黎迎賓、敬酒同送客好...哈哈^^
好似真係join o左package揀衫咁...

由於我有一個景係o係公園影o既,所以要揀1套外景o既婚紗,
不過試過d外景婚紗都唔係咁鍾意,又唔可以著室內o既婚紗出外景,
所以最後我改o左要1套婚紗 & 2套晚裝~
而家會係1套婚紗 & 1套晚裝影室內,另1套晚裝影公園外景呀~

今次仲俾我地成功偷影o左部份試衫相呀~~呵呵^^
不過o係【MONA LISA】網上面睇晚裝o既顏色同套衫本身o既顏色都有好大出入呀...
(我將偷影o既相同【MONA LISA】網上面o既相拼埋一齊做o左比較,放o左o係相簿度,你地可以睇下...)

今次我又麻煩Sammi & Frankie o黎陪我試衫喇...
今次仲搞到咁夜,搞到Sammi又攰又眼瞓...
Sorry呀Sammi & Frankie,次次都麻煩到你地...u_u
(Sorry呀Frankie,今次仲攰親你honey o添...u_u)
真係非常非常非常唔好意思呀!!!

最後揀o左以下哩3件呀~~
1) Studio影相著o既婚紗~(哩套係一件一層層左右唔同質料o既大拖尾婚紗)


2) Studio影相著o既晚裝~(哩套係一件心型領有釘功又有層次同埋漸變色效果o既晚裝)


3) 外景影相著o既晚裝~(哩套係一件掛頸直身釘o左唔同顏色珠片花花o既小拖尾晚裝。佢有一套一樣款o既婚紗,不過我覺得婚紗個款就比較普通,因為晚裝o既釘花係彩色o既,效果比較突出&colourful,感覺上都會young d & cute d,同埋幾適合公園個景,因為套衫都有色彩繽紛o既花花丫嘛~~哈哈^^)

沒有留言:

發佈留言